Reglement broodabonnement Lina’s

 

Omschrijving

Een broodabonnement bevat één of meerdere broden van Lina’s. Een abonnee verbindt zich ertoe zijn brood op de opgegeven leverdatum op te halen bij het leverpunt, tijdens de vermelde openingsuren.

Inhoud

Een broodabonnement bevat 1 of meerdere ongesneden broden voor een periode van 1 maand (4 weken), 3 maanden (12 weken), 6 maanden (24 weken) of 1 jaar (48 weken). Je kiest zelf welke broodsoort en hoeveel stuks per week je wil. Is je gevraagde brood door onvoorziene omstandigheden niet beschikbaar, dan krijg je het brood dat het dichtst aanleunt bij je keuze.

Betaling

Een broodabonnement wordt uitsluitend afgesloten en betaald via de website www.linasbakkerij.be.

Termijn

Via een broodabonnement geniet je van een aanzienlijke korting. Daarom vragen wij om het abonnement niet te onderbreken, maar je brood bij afwezigheid te laten ophalen door vrienden of familie. Je kan ons ook laten weten dat je je brood graag schenkt aan de voedselbedeling, het komt dan bij een kansarm gezin op tafel.

Goed om weten: desembrood bewaart erg goed, je kan je brood dus ook de dag nadien nog komen oppikken.

Het abonnement wordt onderbroken als Lina’s sluit, je wordt daarvan per mail op de hoogte gebracht. Je abonnement hervat automatisch na de sluitingsperiode.

Opmerkingen

Toch een vraag of opmerking? Contacteer ons op 0468/49 71 29 of info@linasbakkerij.be